سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

حریم خصوصی

کاربر گرامی لطفا جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏ها، موارد زیر را به دقت ملاحظه فرمایید.

کلیه اصول و رویه‏‌های این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه به روز رسانی احتمالی قوانین مندرج در ذیل، در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از سایت به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

ثبت سفارش در سایت ماتک با آدرس matechco.ir   در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد. بعد از نهایی کردن سفارش این امکان برای کاربر فراهم شده است تا روز و بازه زمانی ارسال سفارش خود را انتخاب نماید و خرید کاربر در بازه زمان انتخابی به دستش خواهد رسید.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در این سایت، در صف پردازش قرار می گیرند. سعی و تلاش همکاران ما بر انجام بی نقص این فرآیند می باشند. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سایت به پایان برسد (حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری) حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سایت ماتک محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ،حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای ماتک محفوظ است. همکاران ما در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

روش پرداخت

مشتریان عزیز می‌توانند هزینه‌ی سفارش خود را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت نمایند.

شرایط مرجوع کردن کالاها

امکان مرجوع نمودن کالاها در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجوددارد.

در صورت انصراف مشتری از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحدخدمات مشتریان  از طریق شماره تلفن 02632233546 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان ماتک اطلاع داده شود. کارشناسان ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‏‌کنند. در صورت تایید نقص، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با کالای دیگری جایگزین نمایید.

نکته : کلیه مسوولیت کالاهای گارانتی شده به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد و در صورت ایراد در محصول باید با شرکت گارانتی کننده مشتریان در تماس باشند.

اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان اطلاع داده شود.در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به دفتر مرکزی عودت شود.

کارشناسان ماتک ، اصالت تمامی کالاهای عرضه شده در سایت را با آنچه که در سایت ذکر شده است تائید مینمایند.

لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان ماتک از طریق شماره تماس 02632233546 اطلاع دهید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش  جدا خودداری نمایید.

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X